Marketing
Marketingové aktivity:
- komplexní strategické řízení firmy (projektový a procesní management)
- tvorba a implementace marketingových strategií do strategie firmy
- tvorba a implementace dílčích marketingových plánů
- průzkumy trhu, kvantitativní a kvalitativní marketingové výzkumy, dotazníkové šetření, ankety
- analýzy cen, analýza konkurence a ostatních účastníků trhu
- zpracování marketingových studií dle specifikace trhu, zadání
- navržení optimalizace marketingového mixu
- řízení výrobkového portfolia, vývoj a zavádění nových výrobků na trhu
- marketingová komunikace, prezentace, medializace
- optimalizace logistických kanálů - marketing na stráně nákupu
- tvorba programů péče o zákazníky, CRM
- zpracování marketingových auditů, interních auditu ISO
- realizační marketing - tvorba www stránek, firemních dokumentů, merkantilií, outdoorové reklamy, internetové, rádiové, televizní reklamy
- školení a výcvik managementu a pracovníků
- organizování workshopů, seminářů a konferencí
- zastřešení firemních akcí, teambuildingové aktivity